Site Network: Home | Blogcrowds | Gecko and Fly | About

Salam Perkenalan

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada sesiapa jua yang melawat blog ini. Ini adalah blog & post pertama aku..dan apa yang nak aku kongsikan kat blog ni adalah betapa beruntungnya aku menjadi peserta seminar Rahsia Buat Duit Dengan Internet atau ringkasannya RBDDI (seminar #2) di Berjaya Times Square Hotel & Convention Centre pada 23 hb. Julai yang lepas.

Sebelum tu..aku perkenalkan la diri aku ni..nama aku Azaharuddin Bin Awang Kechik, berusia 32 tahun, bekerja sebagai Sales/Marketing Agent di Muhammad Compuzone, Bera, Pahang. Aku ni mmg minat pada komputer dan internet. So, bila salah seorang kawan aku iaitu saudara Rasid Yusoff mencadangkan aku untuk pergi ke seminar anjuran team SaifulSham ni..aku pun pergi la utk melihat sejauh mana keberkesanan modul seminar diorang..(hehehe..banyak cerita menarik yang aku nak kongsi ngan korang sumer)..

Sebenarnya memang aku dah lama pantau team SaifulSham ni..cuma aku ni suka lak ambil sikap tunggu dan lihat..entah bila nak buat keputusan pun tak tau..hehehe..so atas saranan Rasid Yusoff, aku pun pergi la jugak..(hehehe..kawan aku ni..kalo bab pujuk memujuk..memang dia handal).

Apa yang nak aku kongsikan adalah..betapa tak ternilainya ilmu yang aku dapat di Seminar Rahsia Buat Duit Dengan Internet. So..tunggu post aku yang seterusnya..JUMPA LAGI!!

10 comments:

At 1:59 PM rasidyusoff said...

bagus bro azhar..satu permulaan yang baik..saya dah kata memang tak rugi pergi seminar RBDDI..memang berbaloi..kita tunggu sesi ke-3 plak..ok..

 
At 2:40 PM Unknown said...

erm........nak tau gak ni...kesan dari seminar tu...nanti citer skit pasal seminar tu lak..

 
At 7:25 PM Anonymous said...

permulaan yg bagus bro...teruskan usaha...inilah permulaaan kita...seminar SAIFULSHAM berjaya mengubah cara kita utk terus berjaya dalam internet bisnes..aku harap kita boleh pergi jauh lagi dalam ni....good luck!! all the best bro!!!

 
At 8:04 PM Anonymous said...

aku pon teringin nak hadir seminar tentang INTERNET BISNES ari tu,tp x dpt pegi..harap saudara azhar leh berkongsi pengalaman...n all da best!!

"If you're going to be thinking, you may as well think big"

 
At 1:45 AM Anonymous said...

HALO BRO... HAHA BRADER NIE SATU MEJA NGAN AKU... DISEBABKAN MEJA NIE BULAT SO SENANG LA AKU NAK NAMPAK DIER TOK BERBUAL.. HEHE BUKAN TAKAT BERBUAL JER.. HISAP ROKOK PUN GUA DAH ADA PARTNER.. WAKAKA...

NEWAY APA YG DIPERKATAKAN OLEH AZHAR NIE.. MEMANG BETOL... BG AKU SAIFULSHAM.COM ADALAH MENTOR TERBAIK BAGI MEREKA YANG INGIN BUKAK PERNIAGAAN INTERNET... RM 397 TU AKU RASA MCM X CUKUP JER DENGAN ILMU YANG DIORANG BAGI... SO PIKIR2 PIKIRKANLAH YER KAWAN2... DAA~~ = p

 
At 8:33 AM Anonymous said...

menarik la..da bomb la bro 4matted..ehehehe

 
At 10:57 PM Azaharuddin said...

thanx kepada yang sudi singgah dan seterusnya memberi komen..InsyaAllah..aku akan keep update blog ni dengan maklumat2 yang bermanfaat utk dikongsi bersama..InsyaAllah..

 
At 10:55 AM Anonymous said...

wah..hebat ler ko pasni bro 4matted.,pasni gua join lu punya pgram...barakahbhd

 
At 3:49 PM Azaharuddin said...

terima kasih bro barakah kerana sudi singgah ke blog aku yang tak seberapa ni..so how's business? aku dokana semua kawan2 aku berjaya dalam apa jua bidang yang korang ceburi..

p/s : nanti ada masa aku kol..thanx bro!!

 
At 4:05 PM MARINA HUSSIN said...

Salam perkenalan...
klu tk keberatan boleh la klu kita nk kongsi pengalaman "INTERNET BUSINESS..."

 

Post a Comment