Site Network: Home | Blogcrowds | Gecko and Fly | About

Adsense

Adsense terima laman web dan blog Berbahasa Melayu!

Tu tajuk kat blog salah sorang rakan aku.. Kalau la betul seperti apa yang dinyatakan..hmm..senang la skit kan..hehehe..almakumlah..aku ni bukan la bagus sangat dalam penulisan Bahasa Inggeris..nak cakap Bahasa Inggeris dan nak paham mmg tader masalah..bab menulis ni..hehehe..(aku raser ramai gak yang ada masalah cam aku ni kan..:p).

So..sama2 la kita berharap agar berita ni sahih dan benar ya..at least..sesaper yang tak pandai nak menulis dalam Bahasa inggeris pas ni, masih ada peluang nak buat duit ngan Adsense..sesama kita tunggu..

..berita lanjut..klik sini..

ADIOS AMIGOS..!!

2 comments:

At 4:07 PM Anonymous said...

ermm thanks bro formatted, berita tu aku dapat dr majalah Al Islam.. insya-Allah boleh di percayai.. skang ni pon laman web usdota.com dah pon pakai adsense bhs melayu. maybe melayu indon la kot.. ok sama2 kita sabar menunggu pengumuman dari Google.. :)

 
At 4:46 PM Azaharuddin said...

ok wan..sama2 kita tunggu..kalo betul..Alhamdulillah..ramai la kengkawan kita boleh carik duit lebih ngan adsense ni nanti..:p

 

Post a Comment