Site Network: Home | Blogcrowds | Gecko and Fly | About

Mentor Yang Prihatin..

Aku terpanggil utk menulis disebabkan mata tak mau lelap (dalam mencari idea produk yang hendak dipasarkan)..

Bukan nak mengampu dan membodek..tetapi inilah realitinya dimana aku dapat merasakan bahawa aku tidak tersilap memilih mentor utk memulakan perniagaan di internet..

Buktinya..korang baca la sendiri email yang dihantar oleh Sabri "Trump" SaifulSham ni..

Sabri SaifulSham to me
More options Jul 24 (16 hours ago)


A'kum,

Saya baru selesai menonton finale The Apprentice Season 5
(masih belum disiarkan di TV) saya rasa, dan maafkan saya
jika saya terikut-ikut ala Donald Trump dlm emel ini ya. ;)

Saya ingin mengalu-ngalukan kemasukan rakan-rakan
seperjuangan kita, bakal-bakal usahawan internet yang
berjaya ke SaifulSham Golden Class.

Memandangkan we all will work together for quite a long time,
and there will be no Syazwan around to protect you all anymore
(hehe...) let me tell you how I work.

I'm serious in what I do, I'm hard to please, I like to push
people to the max and I expect good effort. I can give you
some leeway if somehow you miss the target set, but I can't
tolerate people who are always looking for quick bucks and
short cut.

Dan satu lagi, me. I'm a "to your face guy". You know what I mean when I say my idol is Adlin Aman Ramli. I wont say things just to please you.

Tak percaya? Tanya En Rahman from the 1st seminar. You can
also ask ramzwatcher how many times I reject his work,
lighterboy.com when I refuse to entertain their questions
until they show more commitment.

So, I will be very frank&honest with my review and suggestion
and I hate crybabies. If you can't accept this, sorry, it looks like
we wont have much success together.

Ok, ground rules has been laid. Saya harap kita semua boleh
bekerjasama sehingga semua kita berjaya. Prosesnya begini,
klik di link di atas untuk membuka akaun anda di Golden
Class SaifulSham. Jadi overall, anda akan mendaftar 2 kali.

Pertama di protege SaifulSham yang anda sudah lakukan (jika tidak
sudah tentu anda tidak akan menerima emel ini) dan yang
keduanya menggunakan link di atas.*(-edited-)

Kepada peserta seminar pertama, most of you have done a
very good job. A special mention for Smartusaha, En Rahmaan,
mamasue, ritz_emi, Kak Lin, Kak Umi, Along_vtx & NMD
you all on the right track, keep the idea and initiative coming!

Saya juga ada berjumpa seorang protege yang saya rasa
mempunyai harapan yang sangat cerah ketika seminar ke2,
kepada beliau saya berkata :

"Saya menunggu ***** (produk beliau)"

Walaupun, saya sambil gelak, but I'm very serious, produk tu
market sebelah mata pun boleh jalan. Jika anda membaca
emel ini, reply emel ini dan start compiling the ideas... ;)

Jika anda mempunyai sebarang kesulitan, welcome to
Golden Class or directly email me. I'll be more than willing to
help.

Warm Regards

Sabri "Trump" SaifulSham
SaifulSham Consultants



Verified - Digitally -


So..korang masih nak ambil sikap tunggu dan lihat??? TERSERAH ANDA..

p/s : email ini terpaksa aku edit kerana mengandungi link eksklusif hanya utk protege team SaifulSham..kalo korang nak tengok jugak link tu..sila klik di sini dan daftar ke seminar RBDDI terlebih dahulu..

0 comments:

Post a Comment