Site Network: Home | Blogcrowds | Gecko and Fly | About

Idea..Oh..Idea..

Hari ni aku masih lagi memerah otak utk mencari produk yang sesuai utk aku pasarkan di internet..ada 2-3 produk yang sedang bermain dalam kepala aku tapi perlu di 'develop' terlebih dulu..sebab berkaitan dengan software..dan aku masih lagi dalam rangka utk shorlist idea-idea aku ni..(hehe..information overload la nih..).

Tapi utk give-up..NO WAY!!! aku dah berhabis duit utk carik ilmu dengan team SaifulSham dan aku akan manfaatkan sepenuhnya..(itu janji aku pada diri aku sendiri).

3 comments:

At 7:43 PM Azlan Nizam said...

alang2 dah ada blog tu ..why not selitkan adsense .. :)

 
At 10:59 PM Anonymous said...

langkah baru...azam baru,aok memilih untuk memulakannya.teruskan,kawan pun sama.kim salam kawan kat rasid.

adsense x terima blog posting dalam bm.kalo letak pun keluar iklan layanan masyarakat.

nak tau lebih lanjut ttg adsense join forum ni.

http://www.rajaadsense.com/index.php?ref=along_vtx

 
At 11:02 PM Azaharuddin said...

samisejuk : InsyaAllah...nantikan blog ke 2..mungkin akan diletakkan adsense..

along_vtx : thanx for the link along..koi dah download dan koi akan beli e-book tu jugak..really appreciate that..

 

Post a Comment