Site Network: Home | Blogcrowds | Gecko and Fly | About

Masih Keliru

Baru sebentar tadi, aku dapat 1 email dari seorang lagi rakan aku dari Kuantan, Pahang.(sebenarnya beliau lebih kepada sifu aku semasa aku dalam dunia MLM suatu masa dulu). Aku nak kupas skit mengenai email yang dihantar pada aku.. Disertakan email beliau utk rujukan korang..

HI,

If you ARE an Internet marketer...

You got to check this.....

As an Internet marketer, you already realize that you cannot do without the tools that we offer. More than likely, you are already utilizing these tools at other websites. The problem is that these websites fall into one of a few categories:
They only offer one of these tools, which means that you have to purchase all the other tools elsewhere, thereby paying more.

They offer only a few of these marketing tools, which means that you have to purchase the remaining tools elsewhere, thereby paying more.

They offer all the tools we offer, but their list of features is so stripped that the tools are practically useless. This means that if you want your marketing efforts to produce results, you have to get the feature-rich tools elsewhere, thereby paying more.
As said already, we are the only solution online that provides all of these products as feature-rich tools to help you maximize your income potential.
Even if you're NOT an Internet marketer...
Whether you're an Internet marketer or not, you will surely like what I've got to say next.
Internet Marketing Plus (IMP) offers the best income opportunity available online. Well, let me rephrase that. We offer the best legal income opportunity available online. You can rest assured that the money you will make from our system is made the right way, the legal way.
With our Dream Wealth system, we've provided a setup that allows you to make 6 figures (over $100,000) in only three (3) months. And with our weekly payout plan, you don't have to wait an entire month to start seeing the results.

It is free to join and you can learn what they can do online....

Click below the link to find out more....

http://www.imarketingplus.net/?sponsor=freedom



Sebenarnya, masih ramai yang keliru dengan penggunaan istilah 'internet marketer'..bagi aku, seorang internet marketer adalah org yang menjual melalui laman web dan memasarkan produknya ke seluruh dunia..tapi internet marketer dalam konteks email ini ialah..sesiapa sahaja..yang mencarik wang/pendapatan melalui internet..tak kiralah sama ada mereka menyertai program binary, matrix, doubler, autosurf ataupun hyip..
Hmmm..susah gak yer..dan program yang ditawarkan dalam email ini ialah program MATRIX..!!! (on paper mmg cantik perjalanan matrix nih, pelaksanaan belum tentu..hehehehe)

Tak dinafikan 1 ketika dulu, aku juga adalah seorang yang sentiasa mengintai peluang..pantang ada program 'money machine' di internet..aku antara org terawal yang akan dapat tahu..tapi kesudahannya program2 ini akan berakhir dengan SCAM..maaf aku tidak mengatakan semua program adalah SCAM, cuma kebanyakan dari program tersebut akan menjurus ke arah SCAM. Setelah terus2an kecundang..aku ambil keputusan utk mendalami ilmu peniagaan internet dengan individu2 yang dah pun established namanya sebagai internet marketer di Malaysia.

Jadi kengkawan sekelian..berhati2lah ngan email sebegini yang biasanya mmg dicipta oleh pakar2 utk mengelirukan kita semua..Apa2 pun..pilihan masih di tangan korang..seandainya masih terus2an mau mengikuti program2 sebegini..tiada siapa boleh menghalang..cuma..berpijaklah di bumi nyata..tiada kejayaan datang dengan mudah..

RENUNGKANLAH..!!

2 comments:

At 5:03 PM Anonymous said...

ermm.. aku pon sbnarnya masih keliru dgn word 'Internet Marketers' ni.. sbbnyaa ada bermcm2 cara nak dpt duit dr internet ni.. so yg mn satu yg SEBENARNYA di panggil Internet Marketers??

dan aku setuju dgn pandangan bro Formatted.. Internet Marketers ni org yg menjalankan perniagaan berasaskan produk sendiri yg merangkumi proses jual dan beli dari pengeluar ke pengguna akhir.. ehe peliknya bhs aku guna.. x apa lah janji korang paham dah arr..

saluran lain atau cara lain yg mana cara kita dpt duit tanpa ada produk atau bkn produk seniri(affiliatator) bknlah real Internet Marketers tp pada aku bleh d sebut Online Money Maker..

ehehe.. rs mcm merapu la plak.. haha.. tgh penin ni.. :D

 
At 5:42 PM Azaharuddin said...

Walaupun ko raser merapu..tapi itulah faktanya..internet marketers adalah org yang membuat urusan jual beli di internet..manakala online money maker adalah org yang menjana pendapatan dari program2 seperti doubler, autosurf, binary, matrix dan banyak lagi..
So..tepuk dada.. tanya selera..mana 1 idaman kalbu..Cau.. Cin..Cau..

 

Post a Comment