Site Network: Home | Blogcrowds | Gecko and Fly | About

1st Project..(Coming Very Soon)

Tgh2 mandi aku dapat 1 idea..utk turn my hobby menjadi business..(hehehe..korang pun mesti ada hobby gak kan..?)..

Apa hobby aku? Hehehehe..tunggu kehadiran blog aku yang ke-2..aku raser idea turn hobby to business ni dah ramai org buat..tapi aku tetap nak cuba dan kongsi hobby aku ngan korang sumer..anggap jek la ini bakal menjadi 1st projek aku setelah menghadiri seminar RBDDI.

Blog ke-2 aku nanti totally in English dan bagi mereka2 yang mempunyai hobby yang sama ngan aku..bolehlah bookmark blog tu nanti..

Sekarang ni aku dalam proses mencari segala video, gambar, artikel dan tips utk aku kongsikan ngan korang dalam blog tu nanti. Aku juga akan letakkan adsense di blog tu nanti..(yang berkaitan ngan hobby tu la..).

Yer la..sementara nak tunggu aku pilih 'niche' produk dan nak up web site perniagaan aku..adalah lebih baik aku 'value added'kan masa aku yang banyak terluang ni..mana la tau..kot2 meletup..aku gak yang senang nanti..:p

So, don't worry..dan keep on singgah ke blog aku ni..aku akan update sesaper yang nak kongsi hobby ngan aku nanti..dan kita start our own business dengan benda2 yang kita suka buat di masa lapang (kadang2 tader masa lapang pun curik2 gak..sebab dah jadi hobby kan..?)..

Aku raser tu jek dulu tulisan utk ari ni..banyak gak benda nak kena buat ni..tapi takper..panduan dah ada..cuma perlu ikut dengan berdisiplin jek.. Jangan lupa..terus singgah dan tunggu announcement dari aku..bila blog tu nanti dah siap sepenuhnya. Till then.. CAU CIN CAU ..

p/s : to obito - banyak keje kita nih..selalu2 la online yer..hehehe

6 comments:

At 10:28 PM Anonymous said...

huhu...satu idea yg tak penah terpikir oleh aku...cmner la brader kita sorg ni leh terpikir...pepun idea ni mmg kene ngn aku yg amat berminat ingin jadikan hobby aku sebagai bisness dan perkembangkan lagi kearah yg lebih positive....sebenarnya dalam bisness pepun klau kita wat ape yg kita btol2 minat kita boleh pergi jauh...klau modah 10k pun..klau kita tak minat lansung utk buat bisnes tu...lingkup juga satu hari n'ti....tol tak?? so ini lah masenye kita memulakan bisness yg btol2 serius dan boleh membawa kita kearah kejayaan....aku dgn sepenuh hati menyokong fisrt projek ini dan sedia membantu utk kita mengorak langkah yg lebih jauh dalam internet bisness selaras pembangunan teknologi IT sekarang.....so bila nk jalankan 1st projek ni bro?? klau ade info2 yg menarik kasi tau k....good luck and all the besy....sifu.....hehe....

 
At 5:36 PM Anonymous said...

ermm tertanya2.. apa hobi lu bro?? aku pnya hobi suka tido camna nk wat bisnes ngan hobi aku tu yer??.. hehe just kidding.. apa2pon gudluck.. :D

 
At 5:48 PM Azaharuddin said...

wan : saper kata hobi tader takleh kembangkan jadik business..hehehe..kalo nak tau..leh bincang ngan aku..tapi aku caj consultant fee la kan..ekekeke..actually, wan..semua idea boleh dikembangkan..kalo wan serious jom kita brainstorm..aku mmg suka bertukar2 pendapat ni..
anyway, thanx wan..sebab sudi singgah kat blog aku ni..nanti kejap lagi..aku merayau kat blog ko plak..carik idea yang leh dikembangkan ke tak..chill bro!!! :D

 
At 5:52 PM Anonymous said...

ehe.. aku blom ada blog ar bro.. link aku tuh sj je aku letak.. hehe.. as i told u b4, i am just a noob.. blog pon x de lg.. website seniri lg jauh laa.. yg ada emel jer.. ehe :p

 
At 6:01 PM Azaharuddin said...

wan : ok..no prob..but bila ko dah ada blog..i hope that i'll be the 1st one to know..:D

p/s : otak aku tak berenti berputar dah ni..kembangkan idea bisnes tido ko..:p

 
At 6:14 PM Anonymous said...

orait bro.. nnt aku da create blog aku kasi tau.. klu create skg pon i got nuthing nk tulis.. so better aku MENCARI sumthing dlu.. survey blog ke blog. web ke web.. psl biz tido aku tu x yah la nk pening2 pk.. ehhe.. nnt ko plak x leh nk tido kang.. keke.. k ah.. main bola.. chow!

 

Post a Comment