Site Network: Home | Blogcrowds | Gecko and Fly | About

Jenama

Semalam aku menonton siri The Apprentice..dan kali ini Mr. Trump membawa 1 tugasan yang berkisar pada penjenamaan (brand name). Aku teringat plak zaman muda2 dulu..aku pernah terlibat dengan 1 perniagaan yang mmg menekankan penjenamaan..

Satu ketika dulu..aku pernah terbabit dalam industri courier service(tak perlu la aku sebut which courier company yer)..Ari ni..kebetulan plak sorang rakan aku dari Kuantan mintak aku explore 1 web site yang aku kira agak baru dan juga membawa 1 jenama baru dalam industri ini..(sebenarnya aku tertarik ngan brand dia ni)..senang melekat dalam kepala otak..dan dari jenamanya sahaja aku dah dapat membayangkan..perniagaan apa yang dia bawak..

Dropzone!!!

Kepada yang mempunyai kecenderungan dalam industri ini..korang boleh cuba explore dan cuba dapatkan peluang perniagaan serta seberapa banyak informasi dari web site ini..

Happy surfing!!!

0 comments:

Post a Comment