Site Network: Home | Blogcrowds | Gecko and Fly | About

SaifulSham Afiliate

Bermula pukul 7.00 pm (29/7/2006) sehinggalah sebentar tadi (kira2 setengah jam sebelum artikel ini aku published)..aku tak boleh access ke internet...ntah apa problem pun aku tak tau..dah buat troubleshoot pun masih kuar lagi Error 678..hiiiiiii…lemas aku..sari takleh nak access internet..!

2 hari lepas gak, rakan aku diumumkan sebagai 2nd top affiliate utk SaifulSham (bulan Julai)..dapat duit dan seutas jam tangan Swatch…Wahhhh..bertuah ko Rasid..dah la dapat duit..dapat lak jam tangan lagik..hehehe..pas ni pakai jam baru la ko yer..

Yang aku nak ceritakan ari ni bukan pasal Rasid ataupun jam baru dia tu..tapi pasal program affiliate SaifulSham ni..
SaifulSham akan membayar komisyen kepada sesiapa jua yang mempromosikan seminar mereka ini..samada secara direct atau secara indirect..(dengan syarat korang register as a member la kan..kalo tak mana nak dapat referral link tuh..ehehehe).

Secara directnya adalah : korang promosikan link korang utk org lain klik..dan sekiranya mereka register utk ke seminar tersebut korang akan dibayar sebanyak RM50/seat.

Secara indirectnya plak adalah : korang promosikan link utk mereka jadik ahli affiliate SaifulSham. Dan selepas mereka mendaftar sebagai ahli affiliate korang belum dapat apa2 pun..TETAPI..bila mana affiliate member ni mempromosikan link mereka..dan ada org menyertai seminar melalu link rakan affiliate korang ni..korang akan dibayar 10% dari komisyen yang rakan affiliate korang terima..bayangkan kalo 10 org klik dan sertai..kalo 100 org..kalo 1000 org..? Hehehehe..kira sendiri yer..

Tapi..aku bukanlah nak suruh korang carik duit macam ni jek..apa yang aku sarankan sangat2 adalah..korang sertai seminar ni dulu..raserkan pengalaman bersama team SaifulSham...barulah korang boleh bercerita..betapa bernilainya ilmu yang nak mereka kongsikan..

Aku sebagai peserta seminar #2 team SaifulSham ni..mmg berpuas hati dengan apa yang telah mereka sampaikan..mmg tak sia2 la aku kuarkan RM397.00 utk hadir ke seminar diorang (dapat pengalaman sesat kat KL plak lagi tu..hehehe)..so..kawan2 kat luar sana, sekiranya membaca artikel ini..mulakan langkah pertama korang utk menjadi usahawan internet sejati!!

Kepada yang berminat utk menghadiri seminar #3 pada 18/08/2006 nanti : SILA KLIK DI SINI!!

Kepada yang nak menyertai seminar dan berminat menjadi affiliate member SaifulSham sekaligus..: SILA KLIK DI SINI!!

Apa pun yang korang buat setelah membaca artikel aku ni..aku ucapkan selamat maju jaya pada korang sumer..ADIOS AMIGOS!!!

p/s : perjalanan seribu batu bermula dengan langkah pertama!!!

0 comments:

Post a Comment