Site Network: Home | Blogcrowds | Gecko and Fly | About

Tetamu Dari Raub

Hari ini aku didatangi tetamu dari Raub, Pahang. 3 anak muda yang masih dalam usia awal 20an..bersemangat utk menjalankan perniagaan jualan langsung..berasaskan produk susu IgG.

Kepada 3 anak muda ini..aku doakan korang success dalam perniagaan ini dan bersedialah utk menempuhi ranjau perniagaan MLM.
InsyaAllah..selagi fokus dan tentukan arah tuju..kejayaan pasti menanti korang.

Pakailah tips yang tidak seberapa dari aku tadi utk mengembangkan perniagaan korang.

Sesungguhnya yang baik itu datangya dari Allah swt dan yang kurang baik itu datangya dari diri aku sendiri. WALLAHU'ALAM..

p/s : ari ni tak sempat nak carik bahan..kena layan anak2..almaklumlah..hari Sabtu dan Ahad adalah hari aku bersama keluarga..:p

0 comments:

Post a Comment